FESTIVAL-PROOF GOODIEBAG

Zoals je hier hebt kunnen zien én lezen, huppelde ik vorige week rond op het fashion festival van C&A. We kregen een tas dat gevuld zat met verschillende festival items. How to be festival-proof? Neem een opvallende zonnebril, een (zelfgemaakte) ketting van veertjes en houten kraaltjes, een nagellak setje van zomerse kleurtjes, een tijdschrift (om op het gras van het festivalterrein te lezen), een tye-die shirt, een doosje thee in de smaak lemon & ginger (voor de day after), een sjaal met een bohemian printje en een tube handcreme. I'm ready! 

3 Comments

  1. Anoniem4/15/2014

    Die zonnebril is echt leuk! En echt handige spulletjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb komend weekend een festival (Paaspop), zoveel zin in ! Hopelijk kan ik mijn zonnebril gebruiken ;)

    Ik ga dalijk eens een kijkje bij de C&A nemen

    BeantwoordenVerwijderen

Follow Me On Instagram